Tuomme kokonaisvaltaisia ratkaisuja markkinointiin kasvuyrityksille näkyvästi ja lähestyttävästi, koska haluamme menestyä yhdessä.

Persoonallista markkinointia, joka koskettaa.

Sisällöntuotanto, markkinoinnin automaatio tai koulutukset: vahvuutesi viestittynä maailmalle.

Persoonallista markkinointia
Seuraamme toimintoja

Suunnitelmallista, mitattavaa toimintaa.

Jokainen toiminto markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun osalta mitattuna. Kehittyminen ilman faktoja ei ole kehittymistä.

Keskity olennaiseen.

Markkinointitoimiston tärkein tehtävä on pysyä aallonharjalla ja kehittää ratkaisuja yrityksesi haasteisiin ja siten tuoda lisää rahaa viivan alle.

Keskity olennaiseen
Viesti asiakkaille oikeissa kanavissa

Viesti asiakkaiden kanssa oikeassa paikassa.

Turha tehdä mitään sen takia, että pitää tehdä. Oikeat kanavavalinnat, ajoitus ja läsnäolo siten, että asiakas on kaiken keskiössä.

Mitä on kasvuyrityksen markkinointi?

Osaamispääoman lisääminen, digitaalisten haasteiden voittaminen ja ajan prioirisointi ovat vaikeita asioita johon kasvuyritykset törmäävät jatkuvasti.

On naiivia kuvitella, että jokainen yrittäjä ymmärtäisi kaikki nykyaikaisen markkinoinnin mahdollisuudet, kuten monikanavaisen markkinoinnin merkityksen, asiakaskokemuksien hyödyntämisen, tavoitteellisen ja tuloksellisen markkinoinnin todentamisen sekä markkinoinnin automaation osana kokonaisuuden hallintaa.

Melko selvää kuitenkin on, että jokainen yrittäjä tuntee oman kohderyhmänsä parhaiten. Tiiviissä yhteistyössä toteutetut projektit saavuttavat eniten tuloksia.

 

Kun yhdistetään yritysten tieto asiakasprofiileista markkinointitoimiston osaamiseen digitaalisten asiakaspolkujen luomisesta ja kanavatietoisuudesta, saavutetaan merkittäviä tuloksia.

Markkinoinnin toteuttaminen lähtee aina suunnitelman ja tavoitteiden luomisesta. Selkeät tavoitteet toimivat mittareina työn onnistumiselle. Suunnitelmallisuus tekee työstä järjestelmällistä, jolloin luovutaan holtittomasta räiskimisestä.

Sinun menestymisesi mahdollistaa minun menestymiseni. Ja me haluamme menestyä.

DagsmarkPetfood

Markkinointitoimisto kasvun vauhdittajana – Case: Dagsmark Petfood

Jessi Landen

On mahtavaa, kun on täyden palvelun kumppani, jolta saa kilpailukykyisen tarjouksen melkeinpä projektiin kuin projektiin.”

“Käyttämämme rahamäärä niin sosiaalisen median markkinointibudjetteihin kuin tähän yhteistyöhön on suhteessa huomattavasti paljon pienempi kuin aiemmin. Tilanne on ideaali, sillä saavutamme parempia tuloksia pienemmällä rahamäärällä. Tähän on helppo olla tyytyväinen.” 

Millaisia kokemuksia saamme aikaan?

Hyvää Luonnollisesti

Case: Hyvää Luonnollisesti

Mukanasi muutoksessa parempaan.

“Saimme hyvää palvelua: tarpeellisia kyseenalaistavia kysymyksiä, valmiutta kuulla asiakasta ja toimia yhteisen näkemyksen suuntaisesti, annoitte mainonnan ja viestinnän näkökulmasta hyviä vinkkejä uudelle yrittäjälle sekä rohkaisitte yrittäjyyteen.” 
 
– Marja Liisa Liimatta, Psykoterapeutti, työnohjaaja, yrittäjä, Hyvää Luonnollisesti Oy

Nuortenkulma: Digitaaliset markinointikampanjat

  • Digitaalisen mainonnan hallinnointi
  • Kohderyhmien määrittäminen
  • Mainonnan A/B-testaus
nuortenkulma
Business Joensuu Kasvuvalmennukset

Business Joensuu: Grow with Joe – Kasvuvalmennukset

  • Markkinointivalmennukset: Brändi osana markkinointia.

“Ootte kyllä ammattilaisia!”

– Mervi Leminen, Yritysvalmentaja, Business Joensuu

Emme tuputa mitään, vaan autamme oppimaan.

Asiakkaamme ovat tyytyväisiä, NPS tulos on +61.

Olemme luotettava partneri, todistetusti.

Teemme töitä samaan maaliin, vaadimme menestystä.

Näistä saattaisi olla sinulle apua!

Opas liidien hankintaan

Tuhti opas liidien hankintaan sinulle, joka tuskailet miten myydä ja markkinoida verkossa. Oppaan ladattuasi opit mikä on liidi, miten verkossa kerätään potentiaalisia asiakkaita ja missä sekä millä tekniikalla voit muuttaa nämä myynniksi.

  • 16 sivuinen opas
  • Liidien määrittely
  • Lisäarvoa tuottavat sisällöt
  • Erilaiset liidimagneetit
  • Konversiopisteet
Markkinointisuunnitelma pohja

Missä ja miten minun pitäisi markkinoida ja miksi? Nämä ovat yleisimmät kysymykset, joita kuulee aloittelevan yrittäjän tai kasvuyrityksen päättäjien suusta.

Suunnitelmallisuus on menestyvän liiketoiminnan ydin ja markkinoinnin suunnittelu ei tee tässä poikkeusta. 

Lataa Pitkospuun markkinointisuunnitelmapohja ja sovella sitä arjessasi, pohjan avulla voit suunnitella markkinointisi vuodeksi eteenpäin. 

Markkinointisuunnitelma helpottaa sinua keskittämään voimavarasi oikeisiin toimenpiteisiin, ja auttaa näin yritystäsi kasvamaan.

Verkkokaupan markkinointiopas

Teimme sinulle ilmaisen 79-sivuisen verkkokaupan markkinoinnin oppaan, josta löydät kattavan valikoiman keinoja ratkaisemaan haasteesi mm. hakukoneoptimoinnin, mainonnan sekä asiakkuudenhallinnan näkökulmista. 

Verkkokaupan markkinointi ei ole helppo tai yksinkertainen tehtävä, mutta tämän tuhdin oppaan avulla pääset varmasti alkuun. 

Palvelut kasvuyrityksille

Markkinointimateriaalit

Videotuotannot
Esittelymateriaalit
Animaatio- ja selitysvideot
Tapahtuma- ja messuilmeet

Myynnin työkalut 🤖

CRM- eli asiakkuudenhallinta
Myyntiputki
Myynnin ja toimintojen seuranta
Tarjoukset
Ajastetut sähköpostit
Sähköpostien seuranta
Myynnin automaatio
Videot myynnissä

Markkinointikumppanuus 🙋‍♂️

Markkinointistrategia
Inbound-markkinointi
Konversiopolut
Asiakkuudenhallinta
Tuloksellinen markkinointi
Jatkuva seuranta ja kehitys
 Sisällöntuotanto
Markkinointibuffet

ABM-Markkinointi

Kohderyhmäsuunnittelu
Markkinointi-myynti yhdistäminen
Päättäjä- ja vaikuttajakartoitukset
Sisältösuunnitelma
Toiminnan seuranta ja raportointi
 

Markkinoinnin automaatio 🤖

HubSpot-automaatio
Sähköpostimarkkinointi
SMS-markkinointi
Landing paget
Segmentointi ja yleisön hallinta
Nurturointi
Leadien keräys
Integraatioiden asennus ja ylläpito

Asiakaspalvelun työkalut 🙋‍♂️ 

Tiketöinti
Livechat ja chatbot
Viestikanavien yhdistäminen

Tehtävien automaatio
UKK-keskus
Tyytyväisyyskyselyt

Istahda leirinuotiolle kanssani 15 minuutiksi!

  • 15 minuutin tapaaminen ei sido sinua mihinkään.
  • Saat vähintään ideoita ja apua tavoitteidesi saavuttamiseen.
  • Emme myy myymisen ilosta. Mikäli emme ole oikea kumppani sinulle, osaamme suositella myös muita alan toimijoita.