Käsikirja teollisuuden myyntiin ja markkinointiin!

Tehokas opas teollisuuden myyntiin ja markkinointiin!

Yleensä teollisuuden yritykset kertovat haasteiksi uusiasiakashankinnan sekä myynnin toimintojen kehittämisen. Nämä ovat niitä aiheita, joissa markkinoinnin osaaminen astuu kuvaan. Käsikirjasta löydät apua yleisimpiin kohtaamiimme haasteisiin teollisuuden markkinoijilla. Käsikirjan avulla pääset miettimään mitä toimintoja teette näiden asioiden eteen, ja mitkä ovat juuri teille tärkeimmät asiat yrityksenne kehittämisen kannalta.

Lataa teollisuusjohtajan käsikirja markkinointiin

Toimiiko sisäinen viestintänne? Seuraatko asiakastyytyväisyyttä?

Kun olet lukenut käsikirjan, saat myös käyttöösi kymmenen kohdan tarkastuslistan, jonka avulla voit tarkistaa miten suuri osa kriittisistä toiminnoista toteutuu teidän markkinoinnissanne! Tämän avulla voit keskittää markkinoinnin suunnittelua ja toimenpiteitä havaittuihin puutteisiin. Toimitamme myös muita teollisuuden markkinointia helpottavia materiaaleja, kuten oppaita ja artikkeleita käyttöösi.

Voit myös milloin vain varata veloituksettoman tapaamisen kanssamme. Tapaamisella voimme miettiä esimerkiksi suurimpia haasteitanne markkinoinnissa ja mahdollisia kilpailuetuja.

 

Miksi lataisin oppaan?

Datan tuottaminen ja ymmärtäminen antaa sinulle mahdollisuuden johtaa myyntiä ja markkinointia haluttuihin tavoitteisiin tiedon perusteella. Voit siis perustaa toimesi tiedolle epätiedon ja arvailun sijaan. Markkinoinnin ja myynnin, kuten muunkaan liiketoiminnan osa-alueen ei tulisi perustua mutuun, vaan dataan ja faktaan. Suurin hyöty panostuksista digitaalisiin menetelmiin onkin merkityksellisen datan löytäminen sekä hyödyntäminen. Kaikessa saatavassa datassa määrä ei korvaa laatua, ja jokaisen yrityksen tuleekin keskittyä olennaisimman datan keräämiseen ja hyödyntämiseen silloisen tavoitteen tueksi.  

Jos tiedät ettet aio panostaa markkinointiinne tai kehittää yritystänne kohti kasvua, sinun ei kannata ladata tätä käsikirjaa. Markkinointi ei ole pikajuoksua, vaan pitkäjänteistä työtä kohti tavoitteita. Pikavoittoja on usein jaossa oikeilla toimilla, mutta systemaattinen markkinointi tulisi nähdä ennemmin maratonina kuin sprinttinä.  

Käsikirja antaa sinulle

  • Tietoa nykyaikaisista myynnin ja markkinoinnin mahdollisuuksista ja työkaluista 
  • Inspiraatiota yrityksenne liikevaihdon kasvun tueksi 
  • Tarkastuslistan, jolla voit katsoa millä kantimilla nykyiset toimenne ovat ja missä voitte erityisesti kehittyä 

Kenelle opas sopii?

  • Kehityshaluisille myynnin ja markkinoinnin päätöksentekijöille, jotka toimivat teollisuudenalalla 
  • Haluat kasvattaa yrityksenne liikevaihtoa ja nykyaikaistaa käyttämiänne menetelmiä 
  • Kaipaat apua markkinointisi suunnitteluun 
  • Päättäjille, jotka uskaltavat poiketa normista 

 

”Suomalaisista yrityksistä vain noin 12 % panostaa tehokkaasti digitaaliseen markkinointiin.” 

”Jos se ei ole verkossa, onko se edes olemassa?”