Markon kuulumisia toukokuulta

Morjesta kaikki äidin pikku pullukat!

Kesä on jo hyvässä vauhdissa ja ajattelin hiukan päivittää Pitkospuun kuulumisia, tai ainakin sitä miltä se tuntuu minun kohdallani.

Pitkospuun brändi Joensuulaisena Mainostoimistona saavuttaa kohta yhden vuoden iän, mehän aloitimme brändin luomisen puolivuotta ennen yrityksen perustamista ja näin pääsimme hyppäämään suoraan lämpimille markkinoille. Vastaanotto onkin ollut parempi mitä koskaan osasimme unelmoidakaan, jos verrataan siihen, että olisimme vasta nyt keväällä aloittaneet tunnettuuden tekemisen ja brändäyksen.

Kevään aikana on saatu kierrellä ympäri Suomea mielenkiintoisten projektien perässä ja vauhti senkuin kiihtyy. Nopealla kalenterin tutkailulla voin todeta käyväni seuraavaan parin kuukauden aikana n.20 paikkakunnalla Suomessa, Norjan mestoja unohtamatta. Mukana näillä matkoilla on ollut matkailuun erikoistunut Finland Travel Company.

Työmäärän kasvaessa kasvaa myös tarve lisäkäsille. Mainostoimistossamme on kaiken kaikkiaan, jos lasketaan alihankkijat, jo yhdeksän heppua tässä meidän porukassamme ja ensiviikolla aloittaa myös videotuotantojen puolelle uusi kasvo, nuori ja nälkäinen mediaopiskelija-Eppu!

Lisääntyneet käsiparit johtavat väistämättä siihen, että nykyiset tilamme Länsikadulla käyvät liian ahtaiksi ja muutto onkin tiedossa Raivaajantielle 1.8. Uudet tilat tuovat mukanaan varmasti uutta puhtia myös tekemiseen, kun saadaan meidän graafisen suunnittelumme alihankkija saman katon alle!

Kaikin puolin mielenkiintoinen kesä siis tiedossa, ala elää jatkuvasti tuoden haasteita ratkaistavaksi.

Mukavaa kesää kaikille!

-Marko

Kirjoittaja: Matti Ruuska

Kirjoittaja: Matti Ruuska

Julkaistu: 6.6.2019

Matti Ruuska (BBA) on markkinoinnin ammattilainen, jolla on kokemusta varsinkin erilaisista digitaalisen markkinoinnin strategioista, tekniikoista ja menetelmistä. Hän on toiminut alalla vuodesta 2007 lähtien tehden projekteja aina suomalaisista PK-yrityksistä kansainvälisiin pörssiyhtiöihin saakka.

Jatka lukemista…

Myynnin ja markkinoinnin tehokas yhteistyö

Myynti ja markkinointi muodostavat yhdessä toimiessaan tehokkaan koneiston, mutta erillään ollessaan ponnistelut menevät hukkaan. Tärkein etu myynnin ja markkinoinnin yhdistämisessä on asiakkaan...

Verkkosivualustat vertailussa

Mitä alustaa sinun pitäisi käyttää? Tässä on blogi, jossa käsitellään kolmen suositun alustan etuja, niiden käyttöä sekä yleisesti verkkosivustojen rakennusprosessia. WordPress, Drupal sekä...

Mitä tarkoittaa konversio?

Tässä artikkelissa käsitellään konversiota markkinoinnin ja myynnin näkökulmasta. Konversio on digitaalisen markkinoinnin mittayksikkö. Vaikka konversioaste saattaa olla yksi vaikuttavimmista...