Markon kuulumisia toukokuulta

Morjesta kaikki äidin pikku pullukat!

Kesä on jo hyvässä vauhdissa ja ajattelin hiukan päivittää Pitkospuun kuulumisia, tai ainakin sitä miltä se tuntuu minun kohdallani.

Pitkospuun brändi Joensuulaisena Mainostoimistona saavuttaa kohta yhden vuoden iän, mehän aloitimme brändin luomisen puolivuotta ennen yrityksen perustamista ja näin pääsimme hyppäämään suoraan lämpimille markkinoille. Vastaanotto onkin ollut parempi mitä koskaan osasimme unelmoidakaan, jos verrataan siihen, että olisimme vasta nyt keväällä aloittaneet tunnettuuden tekemisen ja brändäyksen.

Kevään aikana on saatu kierrellä ympäri Suomea mielenkiintoisten projektien perässä ja vauhti senkuin kiihtyy. Nopealla kalenterin tutkailulla voin todeta käyväni seuraavaan parin kuukauden aikana n.20 paikkakunnalla Suomessa, Norjan mestoja unohtamatta. Mukana näillä matkoilla on ollut matkailuun erikoistunut Finland Travel Company.

Työmäärän kasvaessa kasvaa myös tarve lisäkäsille. Mainostoimistossamme on kaiken kaikkiaan, jos lasketaan alihankkijat, jo yhdeksän heppua tässä meidän porukassamme ja ensiviikolla aloittaa myös videotuotantojen puolelle uusi kasvo, nuori ja nälkäinen mediaopiskelija-Eppu!

Lisääntyneet käsiparit johtavat väistämättä siihen, että nykyiset tilamme Länsikadulla käyvät liian ahtaiksi ja muutto onkin tiedossa Raivaajantielle 1.8. Uudet tilat tuovat mukanaan varmasti uutta puhtia myös tekemiseen, kun saadaan meidän graafisen suunnittelumme alihankkija saman katon alle!

Kaikin puolin mielenkiintoinen kesä siis tiedossa, ala elää jatkuvasti tuoden haasteita ratkaistavaksi.

Mukavaa kesää kaikille!

-Marko

Piditkö lukemastasi? Jatka lukemista. 👇

Millaista on tulla harjoittelijaksi markkinointitoimistoon?

Myöhässä ekasta aamupalaverista ensimmäisenä päivänä. Se tais olla sitten siinä. Enhän mä ikinä myöhästy. MILLAISET ENNAKKOLUULOT JA MITEN PÄÄDYIN HARJOITTELIJAKSI NIMENOMAAN MARKKINOINTITOIMISTOON? Miksi halusin markkinointitoimistoon ja erityisesti Pitkospuulle harjoittelijaksi? Syy oli sellaisen ammattitaidon kehittäminen, joka ei ole helppoa...

Digitaalinen asiakaspolku

Digitaalinen asiakaspolku

Mikä on digitaalinen asiakaspolku Digitaalinen asiakaspolku tarkoittaa ostajan tapaa olla vaikutuksessa yrityksen kanssa. Kyllä luit oikein, ostajan tapaa. Yrityksen tapa määritellä ja lokeroida ostajan toiminta on tullut päätökseen ja asiakkaat toimivatkin 2020-luvulla juuri siinä kanavassa, missä haluavat. Menestyäkseen modernissa...

Mikä on markkinoinnin vuosikello?

Mikä on markkinoinnin vuosikello?

Markkinoinnin vuosikello jalkauttaa markkinointisuunnitelman toimenpiteet Markkinoinnin vuosikellolla tarkoitetaan yleisesti markkinointisuunnitelman jalkautusta tietylle aikajänteelle. Yleisesti on suositeltavaa luoda seuraavalle vuodelle markkinoinnin ja viestinnän pääkohdat, sen jälkeen jakaa toiminta kvartaalisiin tavoitteisiin ja sitä mukaa...

Brändin tunnettuuden mittaaminen

Brändin tunnettuuden mittaaminen

Brändin tunnettuuden mittaaminen Mitä on tunnettuus? Tunnettuus tarkoittaa kaikessa yksinkertaisuudessaan sitä, kuinka hyvin brändisi/yrityksesi/tuotteesi tunnetaan sen kohderyhmässä. Se kertoo nimen muistamisesta ja tietoisuudesta, missä tuote- tai palvelukategoriassa brändi toimii. Mihin tarpeeseen tunnettuuden mittaaminen tuo ratkaisun?...

Mikä mainostoimisto Joensuusta sopii sinulle? – Listasimme parhaat!

Mikä mainostoimisto Joensuusta sopii sinulle? – Listasimme parhaat!

Joensuun mainostoimistot - listasimme 8 parasta.   Joensuusta ponnistaa monta erilaista, omilla vahvuuksillaan olevaa mainostoimistoa. Osa palvelee asiakkaita paikallisesti ja osa valtakunnallisesti. Löytyypä muutamalta toimistolta myös kansainvälistä brändiosaamista. Ajatellen koko Suomen markkinointikenttää, asiat ovat täällä Itä-Suomessa...

Verkkokauppasi terveydentila?