Opiskelu HubSpot Academyssa

HubSpot Academyssa voi opiskella kuka vain! Mikäli et omista HubSpot-tiliä yrityksen kautta, voit kirjautua yksityishenkilönä ja opetella sekä suorittaa HubSpotin sertifikaatteja.

HubSpot Academy on kansainvälinen inbound-markkinoinnin oppimisympäristö, joka palvelee niin HubSpot markkinoinninautomaation käyttäjiä, kuin myös muita inbound-markkinoinnista kiinnostuneita henkilöitä. HubSpot Academy on tarjonnut koulutuksia, kursseja ja tehtäviä vuodesta 2012. HubSpot Academyn sertifikaatit ovat kansainvälisesti arvostettuja esimerkiksi osana CV:tä.

HubSpot Academyn suosiosta kertoo hyvin vuosittaiset sertifikaattien jakomäärät, joita on jopa 60.000 kappaletta. Academyn puolella on mahdollisuus oppia niin markkinoinnin, myynnin, kuin myös asiakaspalvelun uusimpia ja tehokkaimpia trendejä inbound-näkökulmaa ajatellen.

Academyn perustana on videomuotoinen oppiminen erilaisten kurssien ja pääsykokeiden muodossa. Tämä malli mahdollistaa oppimisen omaan tahtiin ja silloin kun on aikaa sille.

HubSpot Academy jakautuu neljään eri osioon

  • Harjoitukset: Opiskelu, kurssit, sertifikaatit sekä live-koulutukset.
  • Yhteisö: Keskusteluryhmät, partnerit sekä HubSpotin omat kouluttajat.
  • Academia: Blogi, YouTube sekä oma tiimi.
  • Neuvonta: Yleiset kysymykset ja vastaukset sekä yhteydenotto.

Helpottaaksesi opiskelun suunnittelua HubSpot Academyssa tarjoamme alla olevissa linkeissä kätevät tarkistuslistat.

Lataa myynnin oppimispolku tästä

Lataa markkinoinnin oppimispolku tästä

Kirjoittaja: Matti Ruuska

Kirjoittaja: Matti Ruuska

Julkaistu: 17.2.2021

Matti Ruuska (BBA) on markkinoinnin ammattilainen, jolla on kokemusta varsinkin erilaisista digitaalisen markkinoinnin strategioista, tekniikoista ja menetelmistä. Hän on toiminut alalla vuodesta 2007 lähtien tehden projekteja aina suomalaisista PK-yrityksistä kansainvälisiin pörssiyhtiöihin saakka.

Jatka lukemista…

Myynnin ja markkinoinnin tehokas yhteistyö

Myynti ja markkinointi muodostavat yhdessä toimiessaan tehokkaan koneiston, mutta erillään ollessaan ponnistelut menevät hukkaan. Tärkein etu myynnin ja markkinoinnin yhdistämisessä on asiakkaan...

Verkkosivualustat vertailussa

Mitä alustaa sinun pitäisi käyttää? Tässä on blogi, jossa käsitellään kolmen suositun alustan etuja, niiden käyttöä sekä yleisesti verkkosivustojen rakennusprosessia. WordPress, Drupal sekä...

Mitä tarkoittaa konversio?

Tässä artikkelissa käsitellään konversiota markkinoinnin ja myynnin näkökulmasta. Konversio on digitaalisen markkinoinnin mittayksikkö. Vaikka konversioaste saattaa olla yksi vaikuttavimmista...