Opiskelu HubSpot Academyssa

HubSpot Academyssa voi opiskella kuka vain! Mikäli et omista HubSpot-tiliä yrityksen kautta, voit kirjautua yksityishenkilönä ja opetella sekä suorittaa HubSpotin sertifikaatteja.

HubSpot Academy on kansainvälinen inbound-markkinoinnin oppimisympäristö, joka palvelee niin HubSpot markkinoinninautomaation käyttäjiä, kuin myös muita inbound-markkinoinnista kiinnostuneita henkilöitä. HubSpot Academy on tarjonnut koulutuksia, kursseja ja tehtäviä vuodesta 2012. HubSpot Academyn sertifikaatit ovat kansainvälisesti arvostettuja esimerkiksi osana CV:tä.

HubSpot Academyn suosiosta kertoo hyvin vuosittaiset sertifikaattien jakomäärät, joita on jopa 60.000 kappaletta. Academyn puolella on mahdollisuus oppia niin markkinoinnin, myynnin, kuin myös asiakaspalvelun uusimpia ja tehokkaimpia trendejä inbound-näkökulmaa ajatellen.

Academyn perustana on videomuotoinen oppiminen erilaisten kurssien ja pääsykokeiden muodossa. Tämä malli mahdollistaa oppimisen omaan tahtiin ja silloin kun on aikaa sille.

HubSpot Academy jakautuu neljään eri osioon

  • Harjoitukset: Opiskelu, kurssit, sertifikaatit sekä live-koulutukset.
  • Yhteisö: Keskusteluryhmät, partnerit sekä HubSpotin omat kouluttajat.
  • Academia: Blogi, YouTube sekä oma tiimi.
  • Neuvonta: Yleiset kysymykset ja vastaukset sekä yhteydenotto.

Helpottaaksesi opiskelun suunnittelua HubSpot Academyssa tarjoamme alla olevissa linkeissä kätevät tarkistuslistat.

Lataa myynnin oppimispolku tästä

Lataa markkinoinnin oppimispolku tästä

Piditkö lukemastasi? Jatka lukemista. 👇

Markkinoinnin automaatiojärjestelmä – 5 konkreettista hyötyä

Markkinoinnin automaatiojärjestelmä tuo mukanaan lukuisia konkreettisia työkaluja ja hyötyjä yritysten myynnin, markkinoinnin sekä asiakaspalvelun kehittämiseen. Tehokas markkinoinnin automaatiojärjestelmän käyttö luo monessa tapauksessa selkeän kilpailuedun. Markkinoinnin automaatiosta on saatavilla paljon tietoa eri lähteistä, mutta mitä ovat...

Mitä on inbound-markkinointi?

Inbound-markkinointi on tapa toteuttaa markkinointia asiakaslähtöisesti, auttamalla. Inbound-menetelmä tukee markkinoinnin lisäksi myös myyntiä sekä asiakaspalvelua. Asiakkaan ostaminen on muuttunut huomattavasti, sillä 2020-luvulla ostajilla on valta kerätä tietoa verkosta ennen ostopäätöstä. Liiketoiminnan kasvu syntyy kuitenkin...

Markkinoinnin automaatio – Kuinka se kasvattaa yrityksesi tulosta?

Markkinoinnin automaatiojärjestelmän tarkoituksena on automatisoida myynnin, markkinoinnin sekä asiakaspalvelun toistuvia prosesseja. Markkinoinnin automaatiolla on mahdollista nopeuttaa ja tehostaa toistuvia prosesseja, kerätä dataa ihmisten digitaalisista valinnoista, sekä välittää nopeaa informaatiota järjestelmästä asiakkaalle. Kaikessa...

Tuskallinen videoeditointi – Näin helpotat videoeditointia

Tuskallinen videoeditointi – Näin helpotat videoeditointia

Videoeditointi tarkoittaa videoiden leikkaamista haluttuun muotoon eli yksittäisten otosten järjestämistä esityskelpoiseksi. Perinteinen leikkaus, eli lineaarinen leikkaus tarkoittaa kuvien leikkaamista haluttuun muotoon siten, että ne kopioidaan nauhalta toiselle. Nykyaikainen editointi, eli epälineaarinen leikkaus on kuitenkin kokonaan...

Yritysvideo – näihin kaikkiin videotuotanto sopii!

Yritysvideo – näihin kaikkiin videotuotanto sopii!

Kun sinulla on lopulta hallussasi valmis yritysvideo, on tärkeää, että se ei jää vain yhden kerran julkaisuksi yksittäisessä kanavassa. Digitaalisen markkinoinnin jalkautuskeinot ovat nykyään laajat ja monille ei tule edes mieleen ajatella kaikkia mahdollisuuksia. Tässä artikkelissa listaamme kaikki oleellisemmat ja mielenkiintoisimmat tavat,...

Kuinka suunnittelen merkityksellisen videotuotannon?

Kuinka suunnittelen merkityksellisen videotuotannon?

Videot osana markkinointisuunnitelmaa Videot ovat samanlainen osa markkinointisuunnitelman jalkautusta kuin esimerkiksi sosiaalisen median julkaisut, blogiartikkelit tai lehtimainokset. Videon tuottaminen lähtee aina tarpeesta kertoa jotain. Kyseessä voi olla opasvideo, referenssivideo tai yritysvideo. Kaikille on kuitenkin erilaiset...