Opiskelu HubSpot Academyssa

HubSpot Academyssa voi opiskella kuka vain! Mikäli et omista HubSpot-tiliä yrityksen kautta, voit kirjautua yksityishenkilönä ja opetella sekä suorittaa HubSpotin sertifikaatteja.

HubSpot Academy on kansainvälinen inbound-markkinoinnin oppimisympäristö, joka palvelee niin HubSpot markkinoinninautomaation käyttäjiä, kuin myös muita inbound-markkinoinnista kiinnostuneita henkilöitä. HubSpot Academy on tarjonnut koulutuksia, kursseja ja tehtäviä vuodesta 2012. HubSpot Academyn sertifikaatit ovat kansainvälisesti arvostettuja esimerkiksi osana CV:tä.

HubSpot Academyn suosiosta kertoo hyvin vuosittaiset sertifikaattien jakomäärät, joita on jopa 60.000 kappaletta. Academyn puolella on mahdollisuus oppia niin markkinoinnin, myynnin, kuin myös asiakaspalvelun uusimpia ja tehokkaimpia trendejä inbound-näkökulmaa ajatellen.

Academyn perustana on videomuotoinen oppiminen erilaisten kurssien ja pääsykokeiden muodossa. Tämä malli mahdollistaa oppimisen omaan tahtiin ja silloin kun on aikaa sille.

HubSpot Academy jakautuu neljään eri osioon

  • Harjoitukset: Opiskelu, kurssit, sertifikaatit sekä live-koulutukset.
  • Yhteisö: Keskusteluryhmät, partnerit sekä HubSpotin omat kouluttajat.
  • Academia: Blogi, YouTube sekä oma tiimi.
  • Neuvonta: Yleiset kysymykset ja vastaukset sekä yhteydenotto.

Helpottaaksesi opiskelun suunnittelua HubSpot Academyssa tarjoamme alla olevissa linkeissä kätevät tarkistuslistat.

Lataa myynnin oppimispolku tästä

Lataa markkinoinnin oppimispolku tästä

Piditkö lukemastasi? Jatka lukemista. 👇

Yritysvideo – näihin kaikkiin videotuotanto sopii!

Yritysvideo – näihin kaikkiin videotuotanto sopii!

Kun sinulla on lopulta hallussasi valmis yritysvideo, on tärkeää, että se ei jää vain yhden kerran julkaisuksi yksittäisessä kanavassa. Digitaalisen markkinoinnin jalkautuskeinot ovat nykyään laajat ja monille ei tule edes mieleen ajatella kaikkia mahdollisuuksia. Tässä artikkelissa listaamme kaikki oleellisemmat ja mielenkiintoisimmat tavat,...

Kuinka suunnittelen merkityksellisen videotuotannon?

Kuinka suunnittelen merkityksellisen videotuotannon?

Videot osana markkinointisuunnitelmaa Videot ovat samanlainen osa markkinointisuunnitelman jalkautusta kuin esimerkiksi sosiaalisen median julkaisut, blogiartikkelit tai lehtimainokset. Videon tuottaminen lähtee aina tarpeesta kertoa jotain. Kyseessä voi olla opasvideo, referenssivideo tai yritysvideo. Kaikille on kuitenkin erilaiset...

Kaikki mitä sinun pitää tietää videotuotannoista ja mainosvideoista!

Kaikki mitä sinun pitää tietää videotuotannoista ja mainosvideoista!

Mitä on videotuotanto? Videotuotanto on palvelu, jonka tarkoituksena on luoda valmista sisältöä yrityksen tai yhteisön markkinoinnin, myynnin tai asiakaspalvelun tarpeisiin. Lopullisena jalkautuksena voi olla kaikkea TV-ohjelmista ja -mainoksista aina yritysesittely-, rekrytointi- tai vaikka häävideoihin. Videotuotannot vaihtelevat tekniseltä...

Kuinka valita sopiva mainostoimisto?

Kuinka valita sopiva mainostoimisto?

Mainostoimisto tarkoittaa yritystä, joka tarjoaa erilaisia markkinointi-, mainonta- tai konseptointipalveluita. Mainostoimistoja on Suomessa karkeasti 2000 kappaletta, joten omanlaisen ja omiin tavoitteisiin sopivan mainostoimiston löytäminen voi olla hankalaa. Tämän artikkelin on tarkoitus kertoa, miten ja mistä valitset tarpeisiisi sopivan...

Yritysvideon hinnoittelu koostuu useista eri tekijöistä

Yritysvideon hinnoittelu koostuu useista eri tekijöistä

Kun puhutaan yritysvideon hinnoittelusta, puhutaan monen eri osa-alueen hinnoittelusta. Karkeasti hinnoittelu voidaan jakaa kolmeen eri osa-alueeseen, joita ovat: Suunnitteluun ja kuvauksiin käytettävät henkilötunnit.Editointiin ja vedoskierroksiin käytettävät henkilötunnit.Muut kulut kuten näyttelijän palkkiot, matkat, erikoistehosteiden...

Mikä on CRM-järjestelmä ja mitä hyötyä siitä on?

Mikä on CRM-järjestelmä ja mitä hyötyä siitä on?

Kun vastaan tulee sana CRM-järjestelmä, puhutaan yleisesti asiakkuudenhallintajärjestelmästä (Customer, Relationship and Management). CRM-järjestelmän tehtävä kaikessa yksinkertaisuudessaan on koota yhteen paikkaan kaikki asiakkaiden tiedot ja sellainen informaatio, joka on välttämätöntä asiakassuhteissa ja vuorovaikutuksessa. CRM-järjestelmä...