Opiskelu HubSpot Academyssa

HubSpot Academyssa voi opiskella kuka vain! Mikäli et omista HubSpot-tiliä yrityksen kautta, voit kirjautua yksityishenkilönä ja opetella sekä suorittaa HubSpotin sertifikaatteja.

HubSpot Academy on kansainvälinen inbound-markkinoinnin oppimisympäristö, joka palvelee niin HubSpot markkinoinninautomaation käyttäjiä, kuin myös muita inbound-markkinoinnista kiinnostuneita henkilöitä. HubSpot Academy on tarjonnut koulutuksia, kursseja ja tehtäviä vuodesta 2012. HubSpot Academyn sertifikaatit ovat kansainvälisesti arvostettuja esimerkiksi osana CV:tä.

HubSpot Academyn suosiosta kertoo hyvin vuosittaiset sertifikaattien jakomäärät, joita on jopa 60.000 kappaletta. Academyn puolella on mahdollisuus oppia niin markkinoinnin, myynnin, kuin myös asiakaspalvelun uusimpia ja tehokkaimpia trendejä inbound-näkökulmaa ajatellen.

Academyn perustana on videomuotoinen oppiminen erilaisten kurssien ja pääsykokeiden muodossa. Tämä malli mahdollistaa oppimisen omaan tahtiin ja silloin kun on aikaa sille.

HubSpot Academy jakautuu neljään eri osioon

  • Harjoitukset: Opiskelu, kurssit, sertifikaatit sekä live-koulutukset.
  • Yhteisö: Keskusteluryhmät, partnerit sekä HubSpotin omat kouluttajat.
  • Academia: Blogi, YouTube sekä oma tiimi.
  • Neuvonta: Yleiset kysymykset ja vastaukset sekä yhteydenotto.

Helpottaaksesi opiskelun suunnittelua HubSpot Academyssa tarjoamme alla olevissa linkeissä kätevät tarkistuslistat.

Lataa myynnin oppimispolku tästä

Lataa markkinoinnin oppimispolku tästä

Piditkö lukemastasi? Jatka lukemista. 👇

Yritysvideon hinnoittelu koostuu useista eri tekijöistä

Yritysvideon hinnoittelu koostuu useista eri tekijöistä

Kun puhutaan yritysvideon hinnoittelusta, puhutaan monen eri osa-alueen hinnoittelusta. Karkeasti hinnoittelu voidaan jakaa kolmeen eri osa-alueeseen, joita ovat: Suunnitteluun ja kuvauksiin käytettävät henkilötunnit.Editointiin ja vedoskierroksiin käytettävät henkilötunnit.Muut kulut kuten näyttelijän palkkiot, matkat, erikoistehosteiden...

Mikä on CRM-järjestelmä ja mitä hyötyä siitä on?

Mikä on CRM-järjestelmä ja mitä hyötyä siitä on?

Kun vastaan tulee sana CRM-järjestelmä, puhutaan yleisesti asiakkuudenhallintajärjestelmästä (Customer, Relationship and Management). CRM-järjestelmän tehtävä kaikessa yksinkertaisuudessaan on koota yhteen paikkaan kaikki asiakkaiden tiedot ja sellainen informaatio, joka on välttämätöntä asiakassuhteissa ja vuorovaikutuksessa. CRM-järjestelmä...

CRM-järjestelmät Suomessa – Vertailussa 4 parasta

CRM-järjestelmät Suomessa – Vertailussa 4 parasta

CRM-järjestelmät eli asiakkuudenhallintajärjestelmät auttavat yrityksiä asiakashallinnan, myynnin ja liiketoiminnan kehityksen osa-alueilla. Hyvä CRM-järjestelmä on skaalautuva, helppokäyttöinen, dataa keräävä sovellus, jonka avulla päästään seuraamaan ja kehittämään myynnin toimintoja sekä asiakkuuksia. CRM-järjestelmiä on saatavilla useita...

Mikä on HubSpot ja miten se tuo sinulle menestystä?

Mikä on HubSpot ja miten se tuo sinulle menestystä?

HubSpot on markkinoinnin automaatiojärjestelmä, joka yhdistää myynnin, markkinoinnin, asiakaspalvelun ja asiakasrekisterin yhdeksi kokonaisuudeksi ja näin ollen mahdollistaa toimintojen seuraamisen, analysoinnin sekä kehittämisen. HubSpotin toiminnot perustuvat inbound-markkinoinnin toimenpiteisiin, joilla houkutellaan sivulle vierailijoita,...

Mikä mainostoimisto Joensuusta sopii sinulle? – Listasimme parhaat!

Mikä mainostoimisto Joensuusta sopii sinulle? – Listasimme parhaat!

Joensuun mainostoimistot - listasimme 8 parasta.   Joensuusta ponnistaa monta erilaista, omilla vahvuuksillaan olevaa mainostoimistoa. Osa palvelee asiakkaita paikallisesti ja osa valtakunnallisesti. Löytyypä muutamalta toimistolta myös kansainvälistä brändiosaamista. Ajatellen koko Suomen markkinointikenttää, asiat ovat täällä Itä-Suomessa...

Verkkokauppasi terveydentila?